پرسشنامه-بازاریابی-رابطه-مند-تماشاگران-ورزشی-(کیم--2008)
پرسشنامه بازاریابی رابطه مند تماشاگران ورزشی (کیم ، 2008)
فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 2
حجم فایل: 45 کیلوبایت
قیمت: 7500 تومان

توضیحات
پرسشنامه استاندارد بازاریابی رابطه مند تماشاگران ورزشی (کیم ، 2008)، در قالب word و در 2 صفحه به همراه راهنمای نحوه نمره گذاری، روایی و پایایی و منبع مورد استفاده…

پرسشنامة بازاریابی رابطه­ مند توسط کیم در سال 2008 ساخته شده که شامل 28 گویه و 7 مولفه اعتماد، تعهد، عشق، صمیمیت، خودارتباطی، رضایت ارتباطی و عمل متقابل است. بعد از هنجاریابی این پرسشنامه توسط طاهری­ کیا و همکاان (1397) تعداد گویه­ ها از 28 گویه به 19 گویه کاهش یافت. این پرسشنامه دارای مقیاس پنج ارزشی لیکرت شامل کاملاً موافقم، موافقم، نظری ندارم، مخالفم و کاملاً مخالفم است.

ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه)
تعداد گویه ها : 19
تعداد مولفه : 7 مولفه (اعتماد، تعهد، دوست داشتن، صمیمیت، خودارتباطی، رضایت ارتباطی و رابطه متقابل)
روایی و پایایی : دارد
نحوه نمره گذاری : دارد (به صورت کلی)
منبع : دارد
نوع فایل : word و قابل ویرایش
تعداد صفحات : 2
دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.