پاورپونت-تأثیر-بازارگرایی-بر-عملکرد-در-هزاره-سوم-از-منظر-رضایت-مشتری
پاورپونت تأثیر بازارگرایی بر عملکرد در هزاره سوم از منظر رضایت مشتری
فرمت فایل دانلودی: .pptx
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 21
حجم فایل: 334 کیلوبایت
قیمت: 8800 تومان

توضیحات:
پاورپونت ارائه کلاسی مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی با  موضوع تأثیر بازارگرایی بر عملکرد در هزاره ی سوم از منظر رضایت مشتری، در حجم 21 اسلاید همراه با توضیحات کامل.

این پاورپوینت برای ارائه کلاسی درس مدیریت بازاریابی مناسب می باشد.

فهرست مطالب:
مقدمه
اهمیت مشتری
10 برنامه کاربردی مشتری مداری
7 تکنیک مهم در مهندسی و طراحی فروش
مفهوم اثربخشی
مدلهای ارزیابی اثربخشی سازمان
مفهوم مشتری و انواع مشتری
4جنبه از مهم ترین نیاز مشتریان
نیازها و انتظارات مشتری
رضایت مشتری
رضایت مشتری حاصل یک سیستم 3 قسمتی است
مهم ترین اثرات رضایت مشتری بر فرایندهای سازمان
 نتیجه گیری
دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.